Man gebruikt superglue bij sex.

Je kunt seksuele voorlichting geven, maar je kunt geen gezond verstand leren, vooral niet aan iemand die drugs gebruikt. Een 25-jarige man in India is naar verluidt overleden na het gebruik van superglue als bescherming tijdens seks.

De man en zijn vriendin zouden drugsverslaafden zijn. Ze hadden seks in een hotel in Ahmedabad in Gujarat en waren blijkbaar niet hoog genoeg om te vergeten ‘bescherming’ te gebruiken, maar hoog genoeg om te denken dat het gebruik van superglue een geweldig idee was.

De man werd helaas bewusteloos gevonden in een struik een dag nadat ze de deal hadden gesloten. Hij is naar het ziekenhuis gebracht, maar heeft het helaas niet gehaald. De politie doet nu onderzoek naar het overlijden en wacht op forensische resultaten.

error: Kopiëren mag niet!
%d bloggers liken dit: