Huis brand af door vis op vuur

Een gezin aan de Spoorbaanweg te Paranam is dakloos geworden. De eigenaar van de woning kreeg een telefoontje om een taxirit te rijden. Op dat moment was hij bezig vis te bakken. Na het telefoontje haastte hij zich om de klant naar de plaats van bestemming te brengen. Hij vergat in alle haast het vuur uit te doen. Toen hij terug kwam, was zijn woning alwaar hij samen met zijn vrouw en drie kinderen verbleef in vlammen opgegaan.
Dagblad Suriname sprak met de ressortcommandant van Paranam, Sabreajob Hassankhan. Hij bevestigt dit geval tegenover de krant. Volgens de inspecteur gaat het om een houten woning van vijf bij vijf dat niet verzekerd was tegen brand. De echtgenote van de man was ten tijde van de brand op de kostgrond en de kinderen waren naar school. Volgens Hassankhan hebben zich geen persoonlijke ongelukken voorgedaan. Toen de politie deze melding kreeg, stond het huis in lichterlaaie. De brandweer van de directe omgeving heeft meteen getracht de brand te blussen, maar de woning kon niet worden gered.
Saskia Bandhan

error: Kopiëren mag niet!
%d bloggers liken dit: